28 Mart 2012 Çarşamba

Biricik Kuzenimle Doyasıya Sikiştik

Merhaba sevgili okurlar ve ensest hikaye tutkunlari.Ben izmirden Orkun bu sitenin adeta tutkunlarindanim ve buradaki hikayeleri okuduktan sonra yasadiklarimi ve gorduklerimi yazmaya karar verdim. Oncelikle size ilk hikayem olan kuzenim semayla yasadiklarimi anlatmak istiyorum. Kuzenim Sema`nin ayaklarina 16 yasimdan beri hastayim aslinda teyzemin kizi ayni yastayiz ve onunla kardes . gibi buyuduk ve bu yuzden ona karsi boyle hissetmek beni dogal olarak rahatsiz ediyordu ama ne yapalim elimden bisey gelmezdi cok defa onu dusunerek 31 cektigimi itiraf edebilirim.Her bosaldiktan sonra kendimden igrenirdim. Lafi fazla uzatmadan olayn oldugu zamana gelelim olay bundan 3 sene once oldu ikimizde 16 yasindaydik ve mevsimlerden yazdi . ve dogal olarak kuzenim kisa sortlar giyiyordu=) Bu arada sizlere kuzenimden bahsediyim kuzenim 1.65 boylarinda balik etli siyah sacli teni ise ne cok beyaz ne de cok esmerdi.Onunla 2 iyi arkadastik herzaman annem onlara gittiginde bende giderdim biz Semayla onun odasina giderdik ve o hem internette chatlesip hem de benmle konusurdu. Birgun yine o bilgisayara dalmisken bende firsattan istifade onun ayaklarini izliyordum ayaklarina beyaz oje surmustu daha sonra beni farketti ve “niye ayaklarima bakiyorsun” dedi bende ona guzeller de ondan dedim ve daha sonra bisey demeden dondu. Onlara sik sik giderdik ve birkeresinde otururken ofis sandalyesinde saga sola sallaniyordu ve bagdas kurmustu bende bacaimi yavasca ona yaklastirdim ve ayagi her sallandiginda bacagima carpiyordu benimki kalkiyordu ama sonradan ayagini cekmisti tabi ki. Birgun hep hayal ettigim muhtesem olay olmustu gunduzdu babalarimiz isteydi ve yine o,ben,teyzem ve annem oturmus kizarmis tavuk yiyorduk ben kuzenime sakalar yapip onu kizdiriyordum ama sakadan tabii hepimiz guluyorduk fakat tam ben onu kizdirirken masanin altindan ayagini yavasca benim bacagima surtmeye basladi zevkten geberiyordum benim sikim cosmustu daha sonra sikime dogru ayagini surtmeye baslamisti ki ben bosalmadan cekti Artik azmistim ve bu isi hemen bitirmek istiyordum. kuzenim ogun askili mavi ve kisa bir gecelik giyiyordu, teni de gunesten yanmisti ve beyaz ojeleri bronzlasan teninde harika gorunuyordu, icinden sutyen giymiyordu meme uclari belliydi.Yemegi yedikten sonra annemler alisverise gidicekti bizide goturmek istediler ama itiraz ettik ve biraktilar, cunku bize guveniyorlardi kardes gibi buyumustuk. Annem ve Teyzem alisverise gitmislerdi ve 2 saatten once de gelmezlerdi.Ben gecip kanepeye oturmustum ve o da ayni kanepeye uzanip ayaklarini da bana uzatmisti ayaklarini bana surtuyordu daha sonra bende ayaklarini opup yalamaya basladim cok guzeldi onlari yuzume surtuyordum.Ayaklarini iyice yaladiktan sonra bacaklarini opup yalayarak amina kadar gittim, donunu siyirdim ve yalamaya basladim.Aminda hic tuy yoktu cok tatli biseydi ben yaladikca o zevke gelip bagiriyordu, sulari akmaya baslamisti ve zevk . aldikca kafami daha da bastiriyordu. Amini iyice kivama getirdikten sonra geceligi cikarttim ve o muhtesem gogus ve kalcalarla tanistim.Kuzenim tam bir afetti.bende donumu ve sortumu cikarmistim kuzenim ise ayaklarini kullanarak sikimle oynuyordu.Sikim tas kesilmisti ve ilk defa sikimi bu kadar buyuk gormustum. O guzel ayaklariyla sikimi canlandirmisti, canlanan sikimi daha sonra agzina alip yalamaya basladi belli ki bu konuda tecrubeliydi adeta sikimi emiyordu zevkin doruklarindaydim tam o sirada birazdaha o tatli ayaklarini kullanip beni zevkin en yukseklerine cikardi. Kuzenim sikimi gorunce “dayanamiyorum artik seni icimde istiyorum askimmm” dedi; ona soktum aniden “IHHH” diye bir ses duydum; bir yandan onun zevk cigliklari icinde icinde gidip geliyordum bir yandan da onunla deli gibi opusuyorduk ve ellerim yumusacik tenindeydi.Cok gecmeden o da bende bosalmistim.Kuzenimin kizligini ben bozmustum ama neyseki disari bosalmistim. Daha sonra o gidip ortaligi topladi ustune sagdece geceligini giymisti bense tv izliyordum ama ciplaktim. kuzenim mutfaktan geldi yuzu bana donuk bir sekilde kucegima oturdu; bana “harikaydin askim, seni tekrardan icimde istiyorum” dedi. Beni opmeye basladi cok atesli bir opusmeydi, onun kucaima oturmasiyla tas kesilen yarragimi birkez daha amina soktum sekmeye basladi ellerim ise o yumusacik kalcalarindaydi sonradan geceligini de cikarip o sut gibi memelerini agzima alarak yalamaya basladim “dewam et canim kuzenimm cok guzel yaliyorsun ahhhh ohhh” diye inliyordu.tekrar orgazm oluyorduk ben sikimi cikarmaya calistim ama o sikica sarilarak hayir senin sicakligini icimde hissetmek istiyorum dedi ve icine bosaldim ikimizde zevkten olmustuk kuzenim sema “ohhhh canim kuzenimmmm benimmmmmm” diyerek bosalmisti. Bize kalsa butun gun devam ederdik ama yikanmamiz ve . delilleri ortadan kaldirmamiz gerekiyordu.banyoya beraber girip bir guzel de orda sevistik. onu duvara dayadim ve o daracik amina birkez daha girdim onu hayvan gibi sikiyordum ama bu onun hosuna gidiyordu cunku Gönderen enstesthikayeler zaman: 23:21 4 yorum Etiketler: 18 sex, akraba arası sex, Bricik kuzenimle sex, entest hikayeler, kuzenle sex, sex hikayeleri, teyzem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder