27 Mart 2012 Salı

Türbanlıyı Fena Dağıttım

Buna nereden başlanır bilmiyorum ama bir yerden başlamak ve anlatmak gerektiğide aşikar. 2006 senesinde evde bilgisayarla ilk tanışmamızla birlikte internet üzerinden swing yaşamla tanıştık. Aslında tanıştık diyorum ama hep rüyalarımda gördüğüm bir fantaziyle karşılaştım diyebilirim. Eşim önceleri son derece garipsedi bu fikri ama şimdi bu yazıyı beraberce tasnif ediyoruz ve size fantazi dünyamızın sınırlarını anlatan kısa hikayeyi sunuyoruz. İnternette swinger sayfalarından birinde tanıştığımız ve bizden farklı çok da farklı düşünceler içinde olmadığımız çiftle bir tanışmıştık. Onların ve bizim çocukları bırakma dertlerimizi halletmiş ve kısa bir tatil ayarlamıştık. Bu çift diğer tanıştığımız ve fikirlerinden dolayı anlaşamadığımız çiftlerden farklıydı. Erkek olanı Serkan beş vakit namazında eşi Meral ise türbanlı ama oldukça işveli biriydi. İlk başlarda ilgilenmemize karşın onların sıcak mesajları bizi etkilemiş ve tanışmaya karar vermiştik. Aslında eşim Asuman ne yapıcaz biz bu hacı hoca takımıyla diyor karşı çıktığı oluyor ama hemen ardından onların seks hayatını merak eden sorular soruyordu bana. Bende “ ne bileyim kendilerine sorarsın” diyordum. İlk dışarda buluşmamızda bir balık restauranında balıkla kola içtiklerini görünce olmaz bu iş dedim. Ama sonraları hem benim hem asuman’ ın fikirleri değişmeye başladı. Çünkü eğer güvenlik bizim için önemliyse bu çift bizim için bulunmaz nimetti. Bir kaç konuşma ve buluşmadan sonra tatil hesapları yapılmış ve planlar yerine getirilmeye başlanmıştı. Kısa süre sonra benim internet sitesinden baktığım, kış ayına uygun olması sebebiyle tatil yörelerinden biri olan Afyon taraflarında ki apart otel olan villa tipi kaplıcalar hem bizim sağlığımıza katkı sağlaması hemde onların tatil tarzına uyuyordu. Telefonla Serkan’la teyidleştikden sonra yer ayırtırdığım apart otele gitmek üzere yola çıkmıştık. Yolculuk keyifli geçmişti ama genede bir türlü samimi ortam kurulamıyordu. Çünkü yaşam tarzları oldukça farklıydı. Neyse ki otele varıldığında kalacağımız evin ihtişamlı hamamını görünce herkesin bir parça yumuşadığını hissetmiştim. Bütün gün yolda araba kullandığım için yorgunluğumu atmak için banyo yapmak istediğimi söylediğimde Asuman bende seninle geliyorum dedi. O da oldukça gerilmişti çünkü ilk kez olacak bir fantazi kapıya kadar gelmişti. Bizler soyunup hamam kısmına geçtik, tam Asuman beni sıcak göbek taşına yatırmış masaj yaparken kapı aralandı ve Serkan gözüktü. “Bizde gelebilirmiyiz” dedi. “Tabii ki “ dedik. Serkan’da haşema Meral’de ise tahmin edileceği gibi tesettür mayosu vardı. Benim slip mayom ve Asuman’ ın derin kesimli mayosu onların bakışlarına takılmıştı ama ne yalan söyliyelim onların giyimide bizim gözümüze takılmıştı. Asuman beni göbek taşında sırt üstü yatırmış göğüslerimi köpükle ovuyordu. Onlarda merakla takip ediyordu. Asuman birden köpüklü sabunluğu göğsümden aşağılara kadar sıkarak tüm vücüdümü köpükledi. Sıcak bir yandan, Asuman’ın dokunuşları bir yandan, seyrediliyor olmak bir yandan beni tahrik etmeye başlamıştı. Asuman gülümseyerek hadi bakalım kolay gelsin dedi ve elini kabaran organıma götürdü. Ucu zaten slip mayodan dışarı taşmış vaziyetteydi. O an gözlerim Meral ve Serkan’a döndü, heyecanla seyrediyorlardı. Hatta bu seyir onlarıda ateşlemiş ve yerlerinde kıpır kıpır oynuyorlardı. Bende Asuman’ ın gögüslerine elimi attım ve orada biraz oynaştıktan sonra bu gecelik bu kadar yeter dedim. Asuman da tamam haklısın dedi ve güzelce yıkanıp hamamdan çıktık. O gece biraz sohbet ettikten sonra herkes kendi odasında yatmaya çekildi. Asuman la onların bakışlarından giydikleri haşemalara kadar konuştuk ve deliler gibi sevişirken onların bizi izlediği anları düşündük. Ertesi sabah kahvaltıda onlara gece ile ilgili yaşadıklarımızı anlatınca bize benzer fantazileri onlarında yaşadığını zorlada olsa ağızlarından almayı başardık. Tüm gün çevreyi gezdikten sonra aparta dönerken üç şişe şampanya, çilek ve krem şanti aldım. Meral onlar çok fazla değilmi nasıl içeceksiniz dedi. Sadece biz değil sizlerde içeceksiniz dedim. Katiyen olmaz dediler ama Asuman ve ben güldük. Aparta girer girmez hadi hamam dedim herkes gene mayo ve haşemalarını giyip hamam girdi. Ben orada bulduğum bir tencereye buz doldurdum. İçinede şampanyayı yerleştirdim. Hızla çilekleri yıkadıktan sonra krem şantiyide alıp hamam daldım. Hepsi bu sahneye güldü ama Asuman yapacaklarımı anlamış ve gülüşü müzipçeydi. Uzun uzun hamam keyfi yaparken şampanya soğumuş bizlerse susamıştık. İlk şişeyi elime aldım ve patlattım köpükleri Asuman’ın vücuduna gelmişti Asuman küçük bir çığlık attı. Sıcak vücuduna gelen soğuk şampanyanın etkisiye gögüs uçları sanki mayosunun içine kaçan zeytin taneleri varmış gibi duruyordu. Bu da beni tahrik ediyordu ama artık durmanın zamanı değildi. Asuman da anlamış ve kendini geriye atmıştı. Yavaşça yanına uzandım ve eğilip mayosunun üst tarafını sıyırdım gögüsleri ortadaydı ve dayanılmaz uçlarını emmeye başladım. Ama Serkan ve Meral sadece izliyordu. “Asuman bana müsaade et” dedim ve soğuk şampamyayı çalkaladığım gibi Meral’ in üzerine fışkırttım. Aynı etkiyi gösteren şampanya ve sıcak vücut kombinasyonu gerekli tepki göstermişti. Serkan boş durma dedim. Serkan çekinerek Meral’ e uzandı ama O çoktan hazırmış haşemasını araladı ve iri gögüslerini sergiledi. Hep beraber gülüştük ama hemen sonrasında herkes kendi eşinin göğsünü yalayıp emmeye başlamıştı.Hanımlar iyice rahatladıktan sonra ayağa kalktım ve şampanya şişesinden bir yudum aldıktan sonra Asuman’a uzattım O da koca bir yudum aldıktan sonra şampanyayı mayomdan taşan penisime döktüm. Asuman şehvetle aletime atıldı ve onu özgürlüğüne kavuşturduğu gibi oral seks yapmaya başladı. Meral oldukça yüksek bir sesle “bende yapmak istiyorum onu dedi”. “Tabii ki ama önce birer yudum için bakalım” dedim. Şişeden yudum alıp Serkan’ın aletine de şampanya döktükten sonra orala başladılar. Görüntü oldukça ilginçti. Kafasında türbanla Meral Serkan’a oral yapıyordu. Asuman “benim zamanım gelmedimi “ dedi “hazırlan bakalım az sonra sıra sende“ dedim. Asuman iyice yıkandı ve “hadi Meral çıkalım biz erkekler biraz konuşsun” dedi. Meral tedirginliğini iyice atmış artık Asuman’ın dediklerini takip eder olmuştu. Serkan’la yanlız kalınca kalan şampanyayıda bitirdik ve kuralları tekrar konuştuk. Dokunmak olabilirdi ama kesinlikle eş değişim isteği olmayacaktı. Serkan ” ama ya ortam müsaade ederse” dedi. “Asuman ve Meral’in çizdiği sınırlar böyle” dedim. “Ama kimse rahatsız olmadığı yere kadar olabilir değil mi?” dedi. “Pekala o zaman kimsenin rahatsız olmadığı yere kadarolabilir” dedim ve hamamdan çıkıp mutfağa geçtik. Dolapta soğumuş olan şampanyaları,çilek ve krem şantileride aldıktan sonra üst katta kocaman yatağı bulunan odaya yönlendik. İçeri girdiğimizde bir süpriz bizi bekliyordu. Asuman o mükemmel seksi geceliği ile yatağa uzanmıştı. Meral’de sarışın seksi kesimli peruğunu giymiş altında babydole le ayna karşısındaydı. Meral’in bu değişikliği Serkan’ıda şaşırtmıştı. Ben manzara karşısında ıslık çaldım. Karşılıklı espiriler havalarda uçuşuyordu. Meral “şampanya varmı çok güzel tadı varmış” dedi. Hemen ikinci şişeyi patlattım. Çilek, şampanya ve bir yatakta espiriler yapan iki çift vardı artık.Meral iyice açılmış Serkan’sa sessizleşmişti. Serkan’a “ hadi sende iç açılırsın” dedim. Yok falan dediysede Meral’de ısrar edince oda içmeye başladı. Artık herkes ısınmış üçüncü şişede patlamıştı. Asuman hadi ama sözünü tut deyince krem şantiyi aldım elime. Önce yavaş yavaş dudaklarından öptüm onun. Sonra yavaş yavaş okşayarak seksi geceliğini sıyırdım üzerinden.Aynı yatakta olmamıza rağmen onlar duruyordu. Ama artık durmak yoktu. Asuman “Meral” dedi ve Meral’ de benimle birlikte Asumanı okşamaya başladı Serkan gözlerini kocaman kocaman açmış yatağın ucunda seyrediyordu. Serkan hadi sende Meral’e dedim. Gecelik çıkmıştı artık krem şantiyi gögüs uçlarına, göbeğine ve asıl önemlisi onun üçgenine sıktım. Artık keyif zamanıydı. Meral krem şantiyle birlikte Asu’nun gögüsleriyle oynuyor, Serkan Meralin sırtından poposuna doğru öperek kayıyordu. Ben de artık Asuman’ın gögüslerini şantiden temizlemek için emiyor onu deli ediyordum. Meral de Serkanın daha da aşağılara inmesiyle kıvranmaya başlamıştı. Ama ben Asuman’ın göbeğine oradan daha aşağı inerken Meral Asuman’ın gögüslerini emmeye başlamıştı. Ben artık şanti ve Asuman’ın suyuyla çılgına dönmüş bir boğa gibiydim. Penisimde kalbimin her atışıyla zonkladığını hissediyordum. Ok yaydan çıkmıştı artık yavaş yavaş döndüm ve Asuman’ın bana Benimde ona oral yapabileceği pozisyona gelmiştim. Asuman şehvetle penisimi ısırırcasına emiyordu hatta canımı acıtıyordu. Meralde diz çökmüş olan Serkan a oral yapıyordu. Vücutlarımızın herbirbirine değişinde sanki elektrik çarpıyordu, değişik birkaç tene dokunmak ise hepimizi çıldırtmıştı. Asuman “artık seni içimde hissetmek istiyorum” dedi. Ve pozisyonu almam için beni sırt üstü yatırdı. Kendiside Meral’ e dokunup hadi bakalım göster kendini dedi. Ben şaşırmıştım. Serkan’da bakıyordu. Asuman iyice sulanmış olduğu için hemen içine aldı Meral’de Asuman’ın poposundan yaklaştı benimde bacaklarımı ayırıp hem beni hemde partnerimi yalamaya başladı. Asuman’la göz göze geldik ve bana”senin hep istediğin buydu ama hakikaten harika oluyormuş” dedi. Serkan yatakta ayakta dikilmiş duruyordu. Asuman Serkan’ın önce penisine dokundu ve onunla oynamaya başladı ve “değişik bir heyecan kapladı beni” dedi. Bu pozisyonda Asu titreyerek geldi. Serkan “hadi bakalım Meral sıra sendeve bende” dedi. Serkan da sırt üstü yattı Meral “ama ben oral yapmak istiyorum” değince Serkan “bende” dedi. Bu durumda yapılacak çok bişey kalmamıştı, onlar bize karşılıksız olarak yardımcı olmuşlardı. Asuman “sen de istersen yapalım” dedi. Ben ayağa kalktım Asuman Serkanın kafasını bacaklarının arasına alacak gibi diz çöktü. Meral önce bana dokundu sonra oral yapmaya başladı. Serkan haraketsi duruyor Asumana oral yapıyor Meral hem Serkanın üstünde zıplıyor hemde bana oral yapıyordu. Belki çok güç inanılacak bir şey oldu ve herkes bir anda boşaldı. Hep beraber yatağa uzandık. Gülüşmeler içinde hepimiz uykuya dalmışız. Ertesi sabah hepimizin pembe pembe yanakları vardı ve aç kurtlar gibi kahvaltı ediyorduk. Kahvaltıdan sonra son kez hamam girip yıkandık ama bu sefer kimsenin üzerinde bir kıyafet yoktu. Öğleden sonra yola çıktık Meral gene tesettürlü olmuştu. O şehvetle “bende bunu istiyorum” diyen kadın gitmiş yerine mütassıp bir kadın gelmişti. Serkan gene mahcup bakışlardaydı. İstanbul’da arabadan ayrılırken Serkan “ hadi hanım namaza geç kaldık hadi” diyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder