28 Mart 2012 Çarşamba

Yengemle Sikiş Hikayem

Ben almanyadan yaziyorum yaz gunuydu. Izinden gelmistik o zaman ben daha 18 yasindaydim bizim arabada yer olmadigi icin ben dayimin arabasindaydim. Yengem guzel kadindi. Onda hep gozum vardi ben onlara gittigim zaman onu icimden hep sikmek gelirdi onunda gozleri istiyordu sanki ama hic is vermiyordu. Bazen ben onun yaninda oturdugum zaman ayagini bana dokundurur beni azitirdi. Neyse izinden gelirken problem cikti yolda enistemgil kalmisti avusturya gumru gecirmedi pasaport sorunu cikti bizler geldik babamgil ve dayimgile onlar kaldilar. Onlar 2 saat kadar durup geri gittiler para goturuyorlardi. Onlar dedigim iki kisi babam ve dayim. Yengem gil bizdeydi cocuklari yoktu ve dediki bize gel ben evde yalniz kalamam. Anemde burda kal dedi o olmaz eve bi varalim dedi ben de icimden yasidin oglum dedim. Onlara gittik 2 aydir evde olmadiklari icin bir suru kagitlar reklam kagitlari falan gelmis ikimiz yalnizdik tam o sirada sex reklam dergisi elimize carpti sahte yaraklar falan o benim yanimda bakiyordu benim yarak hemen tas gibi olmustu o sunlari kulanalar varmi ne rezil insanlar diyor ben de evet oyle dedim gercegini bulamayinca ne yapsin sonra konuyu kapati ne ayip diye. Saat baya gec olmustu yatalim dedi yukari ciktik beraber ayni o daya girdik benim altimda kisa sort vardi iki kisilik yatak vardi ben hemen uzandim o kalk dedi sen yerin yukari dedi ben nazlanarak yok ben burda yatacagim bura daha rahat dedim o olmaz ben soyunacagim cik odadan dedi ben ne olur desem de ise yaramadi beni odama goturdu ve iyi geceler deyip yatti bende tam uzandim yara elime tutum cekerek onu dusunuyodum aklidan onu geciriyordum keske onu sikebilsem diye biran aklima bir fikir geldi onun odasina gitmeliydim ne olursa olsun ustum de bataniye vardi ben yorgan istemeliyim diye onun odasina dogru vardim kapinin anahtar deliginden baktigimda sok olmustum kendisi o dergiyi eline almis yataga uzanmis amini parmaliyordu heycandan cildiracaktim hemen kapiyi calip iceri girdim elindeki dergiyi kenarda goruyordum. sadece sutyen ve kilotu vardiNe var dedi dedim ben bu bataneyle yatamiyom yorgani veriyimi dedi bende yaninda yatsam olurmu dedim oda gel dedi yanina uzandim sadece sutyen ve kilotu vardi ve direk dergi mi okuyodun oda yok merak etimde bakiyodum dedi ver bi bende bakaym dedim elime aldim bakiyordum ya bu adamlarin yaragi bu kadar buyukmu acaba resimi boyle dedi oda yok resimdendir dedi bende nebiliyim sanki benimkisi kucuk gibi halbise tam 18 cm hani ac bi bakiyim dedi soke oldum zaten tas gibi esas mi diyon o da kakik mi dedi bende herhalde kakik dedi hani goster bi dedi yorgani actik ve benim yaragi duttu bak sen kocamanmis ya dedi heycanladim ve beni sikmek istermisin dedi hemen opusmeye basladik ben onun sutyenin cikardim kocaman memeleri vardi hemen kilodunu indirdim ve icine girdim ohhh diye bi bagirdiki sormayin o gece sabaha kadar sikistik defalarca pozisyon degistirdik uyandigimda benim ustumdeydi birdaha siktim hep de icine bosaldim sonra hic birsey olmamis gibi eve gittik cok zevkliyidi ondan sonrada baska sikismedik zaten hic birsey olmamis gibi davraniyoz o bize geliyo dayimla bizde onlara gidiyok ama sanki hic o gun yasanmamis gibi davraniyoz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder