28 Mart 2012 Çarşamba

Kuzenimin Orospusu Oldum

Merhabalar. Bu hikayeyi istanbul`dan yazıyorum. 18 yaşında, 1. 80 boyunda 80 kilo (azcık balık etli)ym “gay” hatta “pasif” bir gay olduğumu 14-15 yaşlarında keşfettim. Aynı yaşında olan kuzenimin yanında akraba olduğumuz için her gittiğimizde onunla aynı yatakta yatardım. Bazen siki kalktığında bana yaklaşır ve sürterdi. Ben de fırsattan istifade kalçamı ona doğru döndürür, sikini kalçalarımın arasına almaya çalışırdım. Son ziyaretimizde gene akşam olmasını iple çektim. Ailelerimiz yemeğe gidiyordu, biz de yorgun olduumuzu söleyip yatıcaktık. Gitmelerini bekledik ve yatağa girmesini bekledim. Işığı kapattıktan sonra, yatağa girdim ve o sert siki hissettim gene kalçalarımda. Sikini, kalçalarımın arasına gömmeye çalışıyor, benim deliğim ise kasılıyordu. Ben azmaya başlamıştım ve o an kuzenimin orospusu olmaya karar verdim. Arkamı döndüm, ve boxerini indirip ağzıma aldım 18cm`i. Benimki 15cm di ve banagöre büyük olan bu siki afiyetle yalıyodum. Ilk defa bi erkeğin siki ağzımdaydı ve aslında çok hoşlanmıştım. Kuzenim “yala sikimi, sömür pis fahişe” dedikçe daha iştahla yalıyor, bense ona “ağzıma boşal, sik ibnenin ağzını″ diye bağırıyordum. “sevda, sen kimin orospususun” diyordu bana. Erkek olmama rağmen kız ismiyle çağrılmak çok hoştu. Bir süre daha git gel yaptıktan sonra, sikinin kasıldığını hissettim, ve ağzıma spermleri geldi. “orospuysan hepsini içiceksin” diye iyice gırtlağıma soktu, ben de çaresiz yuttum hepsini. Daha sonra bu tadı çok tadıcağımı bilmiyodum o zamanlar. Aslında hoşuma da gitmişti, dilimin üzerinde kayıyordu. Tuvalete gidip temizlendi ve “domal” diye emir verdi bana. “peki efendim” diyerek domaldım ve her zaman tıraş ettiğim götümü yukarı kaldırarak bekledim. Dolabından vazelin çıakrdı ve önce parmağına sonra göt deliğimin içine biraz sürdü ve parmağını yavaş yavaş sokmaya başladı. Biraz yanmasına rağmen, iki dakika sonra alıştım ve “sik beni, sik beni kocacığım” diye yalvarmaya başladım ona. “daha diil orospu, önce alış biraz” dedi ve mutfağa gidip “hıyar” getirdi. Sikine göre küçüktü, ama acıyacağını biliyordum. Yavaş yavaş sokmasını beklerken birden hıyarın hemen hemen tamamını soktu götüme. Inanılmaz acıyordu ve beklemekten başka yapabilceğim bişiy yoktu. Sarhoş olmuş gibiydim, başım dönüyordu. Taki arkamda sikini hissedene kadar. Içimde bir yangın vardı sanki, ve tüm kaslarım gerilmişti. “orospum oldun artık ibne !” diye bağırdı. Artık acının ve pişmanlığın geride bırakılması gerektiğine karar vermiştim. Ve cesaretimi toplayıp , sikini dibine . kadar aldım. Artık git-gel yapıyordu ve inanılmaz haz alıyordum. Sikilmenin bu kadar güzel olduğunu bilseydim, çok daha küçükken bile siktirirdim kendimi. Anın tadına varıyordum. “götün sımsıcak, pis fahişe”, “kocan oldum artık şıllık”, “götünü sikiyorum artık ibne” diye iştahımı açıyodu sikerken. Siki içimdeyken boşaldım, ve döllerim yatağın üzerini kapladı. “temizle döllerini orospu” dedi, ve kendi döllerimi yalattırdı bana. Siki bira yumuşamıştı götümden çektiği için. Dölleri bitirdiğimde kafamı kaldırdım ve sikiyle karşılaştım. Az önce götüme giren siki yalamamı istiyordu. Bir an iğrendim ve yüzüm buruştu fakat “sikerim seni ibne” sesiyle karışık tokadı yiyince derhal aldım ağzıma ve tekrar sertleşene kadar gırtlağıma kadar . soktum. Beni tekrar domalttı, ve 15dk kadar sert darbelerle içimde gidip geldi. Ben bayılmak üzereydim. O da yorulmaya ve kasılmaya başlamıştı. götümde sıcak döllerin aktığını hissettim. Işte o an çektiğim tüm acıların yerini muhteşem bir zevk kaplamıştı. Içime boşalması, benim artık onun orospusu olduumu gösteriyordu. Hiç temizlenmeden, boxerımı çektim ve erkeğimin dölleriyle derin bir uykuya daldım. Daha sonra beni defalarca sikti, arkdaşlarını da çağırdığı zamanlar oldu. Onları da başka zaman anlatıcam. şu an 18 yaşındayım, ve kızlar yerine erkeklere bakıyorum. Ilk gördüğüm her erkeğin sikine bakıoyrum. En iyi arkadaşlarıma tenefüslerde tuvalette oral yapıyorum ve ağzıma boşalmadan bırakmıyorum. Arkadaşlarım günden güne çoğaldı bu sebeple, bana “sevda” diyolar artık. Ve ben artık hergün ağzımdan 4-5 kez sikiliyorum. Döl yutmak, alşkanlığım oldu. Evde bile kendi döllerimi yutuyorum eğer bir-iki gün hiç sik yalamdyısam Gönderen enstesthikayeler zaman: 23:14 1 yorum Etiketler: 18 entest, 18 sex, akraba arası sex, kuzenimle sex, kuzenimle sex hikayeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder