28 Mart 2012 Çarşamba

Olgun Komşumuz Burcu'yu Yarrağa Doyurdum

Slm. Boludan Paşa anlatacağım hikaye tamamı gerçektir.bundan 2 sene önce idi karşı komşumuz burcu abla benden 10 büyük olmasına rağmen yaşını pek göstermiyordu.ona ilgim çok eskilere dayanıyor beni her gördüğünde hal hatır eder kıyafetimi süze yine yakışıklı olmuşsun deridi.bir gün yolda karşılaşaktık ben motorsiklet ile gördüm ve durdum yine hal hatır ettik.yine beni süzdü kıravatımı düzelelti. Sex hikayeleri bende ani refleks ile blüzundaki lekeyi silmeye çalıştım le tam iri olan göğüsünün üstünde idi.bastırdığım için göğüslerini taş gibi olduğunu hissettim.oda etkilendiğimi anladı.bir gün izinli idim annemler gezmeye gitmişti ben de evde pc takılıyordum ama o burcu abla aklımdan hiç çıkmıyordu.kapı çaldı açtığımda burcu abla kapıda idi.buyur dedim annnemi sordu yok dedim ama istersen gel çay hazır içelim dedim.olmaz falan dedi ısrar edince kırmadı.yine üstünde dar bir blüz vardı göğüsleri dimdik idi.salona geçti.bende çayları getirdim muhabbet etmeye başlamıştık sen napıyorsun dedi bende takılıyorum evdeyim dedim yokmu kız arkadaşın dedi şuan yok dedi.burcu abla ya bir yolunu bulup açılmam lazımdı çünkü hayatımın büyük bölümü onu hayal ederek geçmişti.sonra dedimki geçengün için kusura bakma bilmeden oldu dedim ne dedi lekeyi silmek istemiştim dedim. seks hikaye yok önemli değil dedi.ama benim alet ozaman dimdik olmuştu.çayını doldurmak için kalktığımda bariz benim alet belli oluyordu.salona geldiğimde utanma rahat ol dedi nasıl yani dedim kabarıklıktan bahsediyordu.topladım cesaretimi söyledim.kızma ama dedim çok hoşuma gitti dokunmam dedim ogünden beri hep aklımda dedim güldü.gel yanıma dedi elimi aldı memesini üstüne götürdü elle dedi bende zaten o fırsatı kolluyordum.hemen o daracık kazağını çıkardım sütyeninden taşmış memeleri önümde idi bir çırpıda sütyenini çıkardım taş gibilerdi rahat 110 luk var idiler uçları simsiyah iri idi. emmeye başladım çok güzel sevişiyordu.bir yandanda annenler gelmeden bitirmemiz gerek diyordu.benim aleti hemen kavradı ağzına almaya başladı yarrağın çok büyükmüş dedi 69 pozisyonu aldık osakso çekiyor bende amını yalıyordum o anda ağzına boşaldım amını çok hızlı yalıyor dil darbeleri inletiyordum.burcu abla tekrardan sakso çekmeye başladı bu sefer amına girmiştim burcu abla inliyordu hadi erkeğim sik beni doyur beni diye inliyordu. bende merak etme seni hertürlü sikmeden bırakmam dedim.ve tekrardan amına girip çıkıyordum giderek hızlandım ama niyetim boşalmak değildi tekrardan ağzına verdim öyle iştahla yalıyorduki uçuyordum göğüslerini okşuyor ağzından çıkarıp göğüs aralarına veriyordum yarrağım arasında kayboluyordu.arkasına girmek istiyordum önce yok dedi çok acır dedi bende birşey olmaz alışırsın dedim zar zor ikna ettim. kıremi parmaklarıma sürerek hem arkadan amına girip devam edecektim hemde göt deliğini parmaklayıp hazır hal getirdim.yavaş yavaş kafasını sokmaya bastırmaya başladım o iri göğüslü burcu abla altımda debeleniyor inim inim inliyor idi ve sonunda sonunan kadar kökledim götü okadar sıcak tıki bir kaç dakika içinde bekledim ve hafif tempo gidip gelmeye başladım.inliyor bağırıyor ama ben tempoyu hızlandırdıkça hadi erkeğim uçur beni diyerek inliyor du.içine boşaldığımda rahat bir nefes almıştı.tekrardan öpüşmeye başladık o memelere doyamıyordum biraz daha yalayıp emdikten sonra toparlandık şimdi annenler gelr dedi.ama sende iş var çok güzel sikiyorsun dedi.ogün den sonra Burcu abla ile her fırsat bulduğumuzda sikişiyoruz.bu arada burcu abla dul. Bu yazı Bire Bir Hikayeler, Erotik hikaye, erotik hikayeler, Fetiş Hikaye, iş yerinde, Okul hikayeleri, Tecavüz Hikayeleri, Yaşlı Olgun Hikayeler kategorisine, Komşu Olgun Burcu hikayeleri, Komşu Olgun Burcu sex, Komşu Olgun Burcu sex hikayeleri, Komşu Olgun Burcu sex itiraflari, Komşu Olgun Burcu sikiş hikayesi etiketleri ile Engin tarafından yazılmıştır. yer imlerinize ekleyin.

1 yorum:

  1. merhaba ıstanbulda yasıyorum 28 yasındayım yakısıklı çekıcı bırıyım gizlilik içinde msj laşmak konuşmak yada buluşmak isteyen olgun hanımlar cagrı yada msj atsın arayım 0541-385-81-85

    YanıtlaSil